Pokerstars

Pokerstars Review

Pokerstars is met afstand de grootste pokerroom ter wereld en dat is uiteraard niet voor niets. Pokerstars biedt het allerbeste op het gebied van software, klantenservice en toernooien en poker bonussen.
De online poker site werd pas echt groot toen Chris Moneymaker zich via een goedkoop satelliet-toernooitje op Pokerstars kwalificeerde voor het main event van de World Series of Poker. Moneymaker won het belangrijkste pokertoernooi ter wereld en poker werd ineens interessant voor de ‘gewone man’. Pokerstars profiteerde het meest van de plotselinge pokerhype en breidde alsmaar verder uit door hun spelers nooit teleur te stellen. We gaan kijken hoe Stars scoort op de belangrijke punten in onze Pokerstars review. Wil je direct spelen? Klik dan op onderstaande button om direct een account te openen en een 100% bonus tot maximaal $600 op je eerste storting te ontvangen.

pokerstars bonus

Pokerstars $600 welkom bonus

Niveau en spelersaantallen

Pokerstars is de grootste pokersite ter wereld, met soms wel 200.000 spelers tegelijkertijd online. Het voordeel hiervan is, naast dat er altijd op alle limieten actie is, dat je goed aan tafelselectie kunt doen (bij cash games). Als je even de tijd neemt om de juiste tafels uit te kiezen dan zijn er genoeg tafels waar altijd wel een paar slechte spelers te vinden zijn. Hier tegenover staat dat op Pokerstars erg veel goeie spelers rondlopen die graag met de beste software werken en die ook graag tegen andere goeie spelers op hun limieten willen spelen. Ik heb zelf het gemiddelde niveau als redelijk hoog ervaren op Stars tijdens mijn Pokerstars review, maar zoals hierboven gezegd zou je met een beetje moeite goede tafels moeten kunnen vinden waar slechte spelers aan zitten. Wat ook nog meespeelt is dat juist omdat Pokerstars zo’n grote bekendheid geniet, veel mensen hier voor het eerst in aanraking met poker komen. In hun onwetendheid willen deze nieuwkomers nog wel eens op te hoge limieten spelen. Ook daarom is het belangrijk om de juiste tafels te selecteren en deze spelers te vinden.

Qua toernooien is Pokerstars helemaal ongeëvenaard. Elk uur starten er multitable tournaments op met grote gegarandeerde prijzenpotten. Ook start er op elk moment wel een Sit&Go en qualifiers voor live toernooien lopen ook zeer regelmatig. Leuk hierbij is het Steps systeem van Stars waarbij je met een kleine inleg een ticket voor een groot live toernooi kan winnen door op de door jouw gewenste stap in te stappen. Door verschillende steps-toernooien achter elkaar te winnen kun je uiteindelijk de laatste stap spelen en daarmee het ticket in de wacht slepen.

Spelaanbod

Pokerstars biedt zo’n beetje alle pokervarianten die je kunt bedenken: Hold’em, Omaha, Stud, Hi/Lo, 2-7 Triple Draw, 5 Card Draw, Badugi, Kansas City Lowball en mixed games zoals HORSE. Dit alles uiteraard op limieten van zeer laag ($0,01c/$0,02c) tot zeer hoog ($1000/$2000 Limit Holdem). Je kunt maximaal 24 cash game tafels tegelijk spelen en daarnaast een onbeperkt aantal toernooien spelen.

Bonus en Promoties

Pokerstars is zeker niet de absolute koning op het gebied van welkom- en stortingsbonussen. Wel biedt Stars een goed systeem voor frequente spelers met hun frequent player point programma. Hiermee kun je sparen voor leuke hebbedingetjes (voor de kleine speler) en voor grotere dingen als toernooi tickets en zelfs auto’s (voor de frequentere speler). Bij het systeem geldt dat hoe meer je speelt, hoe hoger je op de ladder komt en hoe sneller de punten worden verzameld.

Wil je een welkom bonus van 100% op je eerste storting met een maximum van $600?

>>Bezoek dan nu Pokerstars via deze link en gebruik bonus code “STARS600″

Software

De software van Pokerstars werkt foutloos en is razendsnel. Wel vind ik dat de kwaliteit van de software van Stars altijd een beetje overdreven wordt. De software is goed maar ook steekt nou ook weer niet met kop en schouders boven de rest uit.

De hand history functie is erg goed: je kunt alle hole cards zien bij de showndown, ook al werden de handen gemuckt.

De strakke vormgeving van de lobby maakt PokerStars erg overzichtelijk. Het menu is eenvoudig te bedienen aan de verschillende tafels en in tournaments. De kassa is ook erg duidelijk vormgegeven. Zoals FPP (Frequent Player Points) informatie, real- en playmoney account gegevens. De speeltafels zijn goed ingedeeld; er zijn geen afleidende items in het scherm, waardoor je nog beter gefocused kan zijn op je spel. Bovendien kan je nu ook bij PokerStars het formaat van je scherm naar eigen voorkeur aanpassen.

Support

De support van Pokerstars is top notch. Vragen worden razendsnel beantwoord en ook staat Stars altijd open voor suggesties van spelers. De F.A.Q. pagina is zeer uitgebreid en goed geschreven. Meestal vind ik het jammer als er geen live chat functie beschikbaar is om meteen een medewerker te spreken, maar bij Stars is dat geen probleem omdat je weet dat je vraag 24/7 snel en goed beantwoord wordt.

Opvallende punten

-Grootste pokersite ter wereld!
-Zeer goede klantenservice